September 20, 2013

SIBUK1.0

by Taste Of Tapah

Alhamdulillah pembuka bicara kalam.

Alhamdulillah dikurniakan kesibukan oleh Allah S.W.T. Kali terakhir post was on 2nd May 2013. Banyak benda yang berlaku, dan kesibukan memaksimumkan setiap detik waktu menyahut saranan quote terkenal "gunakan masa lapang sebelum sempit".....

Apa yang sibuk sangat tuew???!! tak lah sibuk mana, cuma banyak kejadian terjadi dalam 2013, yang gembira, yang sedih... which semua menjadikan Ummi lebih matang dalam perjalanan.


SIBUK 1.0


Awal tahun 2013, ummi mengambil keputusan bersama suami untuk menukar environment kehidupan setelah 5 tahun menetap di kejiranan yang sedikit sesak berdekatan tengah Bandar Kuala Lumpur.

Kini, Alhamdulillah dikurniakan jiran-jiran yang ok. Rumah berdekatan dengan Tol dan dekat pula dengan surau serta punya tempat beriadah.






Gambar ketika Pot luck Raya Lorong Kejiranan di rumah Kak Izan. Ummi bawa Brownies tepi kanan tue.. Laku habis hokey.... Alhamdulillah.
 
***
 

Kami juga mengambil keputusan memasukkan Zara ke sekolah walaupun baru berumur 4 tahun. Alhamdulillah dia dapat menyesuaikan diri dengan baik...


Mengantuk beno.
 

 
 Hari keluarga/sukan
 

 
Ummi's Day Gift
 
 
Her
 
***
 

Awal tahun juga Ummi telah di tawarkan bekerja di tempat baru. Lalu mengambil keputusan untuk berhijrah ke pekerjaan baru tersebut yang lebih terjamin tetapi JAUHnya beribu batu dari rumah, dan working load nyer berGANDA busy dari kerja sebelumnya.


Pemandangan dari office 
 

 
Traffic Jam setiap hari... Jauh Masa dari Jarak (-___-)""
 

 
Ntah apa la kerja yang sibuk sangat. Tapi memang lebih sibuk dari dulu
 
 
****
 

and last for today post 'SIBUK 1.0' ialah Ummi telah melahirkan anak yang ke dua Bulan Mei yang lalu... Alhamdulillah!



cerita lahirkan anak bersambung di.... SIBUK 2.0 wuhuhuhu

-end




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...