November 2, 2011

Deactivate

by Taste Of Tapah

Rasanya ada di antara sahabat blog, teman sekolah lama, dan keluarga yang ada add account Facebook saya.
Untuk makluman, saya telah deactivate facebook account. Sebab musabab nya tak dapat la di ceritakan.

Namun I'll be back insya-Allah... Diri sedang beristirehat di Tapah - cuti sakit, kerana masalah kesihatan...... Thanks for visiting... sila scroll post2 yang ber-info di dalam blog Taste Of Tapah ini yang diharapkan dapat manfaat daripadanya...

Takpun enjoy je cerita daily life dan random post... Tata....

P/S: Teringat satu tweet di twitter:
If you have problem, FACE it, don't FACEBOOK it

:')



3 comments:

Suliana said...

patutla tak approve fren aku.. terasa aku.. huhu.. anyway, moga cepat smbuh ye :-)

Taste Of Tapah said...

thanks su... insha-allah after raya haji masuk la balik

aku tak mau la ber facebook buat masa ni, jangan majuk yer... hehe

Taste Of Tapah said...

thanks su... insha-allah after raya haji masuk la balik

aku tak mau la ber facebook buat masa ni, jangan majuk yer... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...